they both look pretty good baby girl, but then so do you





Jag blev på väldigt bra humör helt plötsligt, såhär en onsdagskväll när klockan nästan är elva. Jag blev sådär glad att jag bara vill gå ut på en promenad med bra musik i öronen och halvdansa mig fram på gatorna. Men det ska jag förstås inte göra, för utanför ligger den smutsiga, slaskiga snön på gatorna som vägrar försvinna. Tills våren kommer håller jag mig inne under varma filtar, lyssnar på Johnossi och pussas med Elliot.

såhär känns kvällen, ungefär

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vilken fin känsla!

Gillar din blogg, och du, tack för din kommentar! :*

2010-01-20 @ 23:41:31
URL: http://popkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0