jag häpnar över honom. över oss.

Jag har precis läst dem 2 och en halv finaste sidorna ur en bok i mitt liv. Från boken "Innan jag dör" av Jenny Downham. Om jag hade en kamera (vilket jag har, men ingen kamerasladd) skulle jag fota sidorna och lägga upp.
Tåranra bara kom, det var så rörande, sån inlevelse.

"Hans hand glider in under min höft. Jag möter honom med min, våra fingrar omslingrar varandra. Jag vet inte säkert vems hand som hör till vem. Jag är Tessa. Jag är Adam. Det är oerhört vackert att inte känna sina egna gränser. Känslan av oss under våra fingrar. Smaken av oss på våra tungor."

Men kan bara säga en grej, läs boken. Och läs sidorna 195-197 lite extra noga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0