flashbacks

"Innan satt vi i ellens rum, och så dök han upp på msn-fönstret. Som han alltid gör efter några minuter. Han skriver till mig med små hjärtan och använder gärna mitt namn. Plötsligt bjuder mina kompisar över honom. Han bor långt bort, och har bara träffat två av oss förut. Vi är sex stycken. Men han sa ja! Han sa ja! Så vi hämtar honom på hållplatsen och sen tittar han på titanic med oss, han är så himla fin och blond och söt. Så söt en femtonårig kille kan vara, så fin en femtonårig tjej kan tycka en kille kan vara."

Det här påminnde mig om hur vi träffades. Jag och E. Jag fick en liten flashback av hur det känns att vara nykär, när fjärilarna börjar hoppa omkring i magen bara man ser hans namn på msn.

(texten är från http://dagensmagda.devote.se/)

Kommentarer
Postat av: Linda

kärlek kan verkligen vara så fint!



sv; Jag älskar hur de hoppar mellan dagarna i filmen!

2010-01-11 @ 22:37:26
URL: http://rosettflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0