Do you have a light, can you make me feel alright?

Idag har det varit lite sisådär. Inte helt på topp alltså. Men dagen började iallfall ganska fint med att jag och Elliot vaknar hos honom, båda har lite sovmorgon, vi sätter oss på varsin sida av köksbordet och läser varsin bilaga ur DN. Jag kultur och han ekonomi. Det är så det brukar bli. Jag äter frukost och han är inte hungrig på morgonen, tar bara ett glas juice. Jag går upp direkt och han tar ungefär en halv timme på sig att komma upp ur sängen. Vi är ganska så olika på ett sätt, men det är väl bra. Vi är ju så lika på så himla många andra sätt.

Nu äter jag apelsin som är en sådan otroligt underskattad frukt, seriöst, när den är sådär lagom mogen och lagom söt så är det det godaste ever.
Nu ska jag nörda mig framför Paradise Hotel. So long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0