fuck-me-boots

Sjukt vad man fastnar framför Filip och Fredrik när man väl börjat kolla, man måste liksom se vad som händer.
Med det sagt så ska jag berätta vad jag har gjort i helgen, efter i fredags alltså för det vet ni ju redan. Igår blev det mysig hemmakväll med älsklingen, en riktig standard med nattkäk, gå ut och möta honom i snöstorm och Ben&Jerry's.
Idag såg jag äntligen Harry Potter med syrran. Jag tyckte den var bra, mycket bättre än den förra. Den var värd att se tack vare scenen när Hermione och Harry dansar. Det var fint. Och scenen när alla olika Harry's strippar i början, klockrent. Ni vet en sån där söndag då man inte orkar göra någonting, ligger i soffan tills klockan blir fyra och man sakta börjar klä på sig för att ta tag i livet.

Nu är det en, en, en, en enda skoldag kvar att kämpa sig igenom. Tisdagen är bara avslutning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0