try to stay awake

Idag har jag varit på andra adventsloppis, hjälpt mamma i tvättstugan och ätit supergod sushi och thaibuffé, så otroligt gott var det. Blev så mätt att jag trodde jag skulle dö, allvarligt, vet inte hur mycket jag åt. Sen har jag mest legat hemma i soffan och halvsovit framför dåliga filmer och ätit hårt julgodis. Perfekt söndag alltså.

Gårdagskvällen hos Martin var lyckad, jätteroligt verkligen, till en viss punkt då det blev lite strul med när man skulle åka hem, om man skulle åka hem och så vidare. Men det löste sig och jag somnade gott bredvid min man hemma hos honom.

Nu sitter jag bara och tittar ut på snön som faller och tänker på min hemtenta som ska vara inlämnad imorrn. Manligt och kvinnligt ledarskap, inte världens roligaste ämne.


ögongodis på hög nivå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0