the toad to christmas is my favourite road to walk on

Det här är dagen då jag insåg att jag har sjukt mycket plugg som ska bli klart innan jullovet, men ingenting jag känner mig stressad över. Det finns tid att göra det, tänker jag, man klarar sig alltid. Inte det bästa jag vet, men what to do. Det här är också dagen då nedräkningen till julafton börjar, den första december.

Annars har denna (brutalt jävla kalla) onsdagseftermiddag spenderats med några flickor på ett varmt café vid fridhemsplan. Vi åt chokladkaka, drack té och pratade om hur våra liv ser ut idag. Vi har ju knappt träffats på drygt ett år några av oss, så det var faktiskt välbehövligt och trevligt. Vi ska bland annat dra till Peace and Love festivalen i sommar några av oss, och vad som än händer, så SKA jag dit. En sak jag bestämde idag. Och så var det med det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0