på en betonglagd äng stod vi.

Idag skulle min baby ha gjort mig sällskap här hemma, men så blev tyvärr inte fallet. Men det är endå en rätt bra kväll, för vet ni vad? Jag har studiedag imorgon. Och studiedag kan vara det bästa som någonsin uppfunnits, speciellt när det infaller på den längsta skoldagen man har i veckan. Hade tänkt hitta på något ikväll men det verkar bli hemmakväll. Jag och skolböckerna då. Men, tror dom/jag får vila lite tills imorrn faktiskt.

Vet inte hur jag ska utnyttja min day off på bästa sätt. Skridskor i kungsan, sova till 12 och titta på hundra filmer, göra alla läxor som borde göras, bio eller lång fika med Elliot? Svårt det där. Om ni har tips är det bara säga till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0