her eyes make the stars look like they're not shining.

Jag har inte bloggat på några dagar, jag har bara haft det allmänt mysigt och gjort absolut ingenting. Förutom någon skidtur då jag ramlade hundra miljoner gånger ungefär, tror aldrig mer jag kommer åka skidor efter det. Sen har jag ätit massa choklad, alladin från det undre lagret och umgåtts med släkt och pojkvän. Jag har fått pengar till Peace and Love och lite andra fina julklappar. Samt pussat lite på minsting kusinen.











här har ni en liten del, nästa kommer imorgon eller nått.

Kommentarer
Postat av: Josefin

naaawww sötisar! men heheh du och dina skidor alltså ;) <3

2010-12-26 @ 22:17:38
URL: http://hopes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0