the loved one

Idag kom jag tillbaka till fina stockholm igen.
I sju dagar har jag legat på soliga gräsmattor med radion bredvid mig, jag har spelat badminton och läst hundratals modetidningar (och kommit på att det står samma sak i allihopa), jag har druckit mängder med citronvatten och cyklat runt kvarteret i solnedgången. Jag har också lyssnat förbannat mycket på Lars Winnerbäck. Så har jag såklart pussats med min älskling uppe vid storforsen och på någon söt liten bondgård. Jag har somnat innan 12 de flesta dagarna och gått upp vid 10, det trodde jag var omöjligt.

Det är sånt man gör uppe i Piteå.
















Kommentarer
Postat av: bella

jag är avundsjuk på er. så ni vet. puss

2010-08-08 @ 02:25:44
URL: http://forlovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0