not a million fights could make me hate you

Inatt drömde jag att jag blev biten av en huggorm. Blodet rann och jag bler mer och mer yr, men kunde tydligen inte komma till sjukhuset. Sjuk dröm, så långt från verkligheten.

Verkligheten just nu heter två och en halvtimmes långa lektioner hela dagarna, vilket nästan är omänskligt lång tid att sitta och lyssna på någon, och jag vet inte riktigt hur jag ska klara av det en hel termin. Får väl hoppas att helgerna räddar mig. Det har liksom gått tre skoldagar och det känns som tre veckor.

Och den här headern var bara nått syrran slängde ihop, vet inte alls hur jag ska ha det. Vet inte ens om jag orkar med bloggen.


Kommentarer
Postat av: Frida Sjöholm

du får inte lägga ner bloggen linn!! jag läser ju flera gånger om dagen. hallå ? ;) <3

2010-08-25 @ 20:04:06
URL: http://sjoholms.blogg.se/
Postat av: Linn

nejdå gumman det ska jag inte göra, har väl bara en liten svacka :D haha <3

2010-08-26 @ 22:27:34
Postat av: Frida Sjöholm

BRA! :D, blev lite rädd där ett tag. Du kan sluta om ett år eller så. thaha. puss <3

2010-08-26 @ 23:30:12
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0