fall 2010

Det finns vissa saker som faktiskt får mig att längta efter hösten och vintern.

Nummer ett. Håkan Hellström såklart, the one and only, släpper en helt ny skiva. Den kommer säkert få mig att skratta, dansa och gråta precis lika mycket som hans andra skivor.




The Vampire Diaries börjar om. Blev lite smått beroende av säsong ett.



Jag ska se Hoffmaestro & Chraa på grönan med ungefär alla jag känner. Har lyssnat på deras musik ett tag nu, och hur bra är dom inte?!



Lite andra nördiga grejen är att halv åtta hos mig börjar igen. Gud vad jag är töntig. Och för att inte glömma, ensam mamma söker. Då har ni mig bänkad framför teven, sorgligt nog.

Plus att jag fyller år, vilket betyder pengar och party!

Kommentarer
Postat av: Josefin

WOOOP WOOOP på Hoffmaestro^^ (och din b-day såklaaart :D) <3

2010-08-23 @ 07:32:37
URL: http://josefintenor.blogg.se/
Postat av: cajsa

kan knappt vänta tills vampire diaires börjar igen... blevockså lite smått beroende avv sässong ett och bäckerna ska vi inte ens nämna, haha

2010-08-28 @ 20:34:40
URL: http://stylebycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0