jag vet att allting kommer ordna sig, för jag får somna bredvid dig

Tänker mycket på förra sommaren. Och att det snart är Maj. Den tiden förra året var den värsta för mig, Maj var min värsta månad. Den som ska vara så fin och blommig och solig blev bara svart med några få små solglimtar, hans leende. Det blev inte bra förens balen ungefär, i Juni. Varför är för personligt för att skriva, jag vill helst glömma det själv. Hur en sån liten grej kunde få mig att gråta så mycket, få mig att ångra en kväll så mycket att jag ville dö. För att det kunde ha förstört allt. Jag kunde ha sumpat världens finaste kille. Jag kommer fortfarande ihåg exakta meningen han sa till mig som fick mig att dö lite inombords.

Kommentarer
Postat av: josefin

Snuttis <3 men det ordnade sig i alla fall :) <3<3<3

2010-04-18 @ 23:41:13
URL: http://josefintenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0