I guess it all leads back to you.

Det är torsdag, och allt känns mycket bättre idag. Hans rockblåa ögon fick mig på bättre tankar, ännu en gång. Det är därför jag håller fast, hårt. Jag har nog hittat tillbaka till värmen igen, den kalla vinden utanför dörren svider inte lika mycket som vanligt. 
Men jag känner för att förändra någonting, kanske göra någonting med håret. Synd att jag inte passar i lugg, hade gärna velat ha något att gömma mig bakom. Eller kortare hår som släpper in solen litegrann i nacken. Fast nä, jag älskar ju mitt långa hår egentligen, när det inte är lockigt. Rakpermanenta kanske?

Men imorgon är det fredag, då ska jag ha kul har jag bestämt.


Kommentarer
Postat av: bella

ja! imorn är det fredag! och vi SKA ses denna helg. vad gör du imorgon finaste? :)

2010-04-22 @ 20:23:01
URL: http://forlovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0