en vecka

Jag tänkte berätta lite vad jag hann göra på den fina veckan då det var påsklov här hos oss.
Jag har firat min bästa vän Anna som fyllt hela 17 år, suttit ute i rålis och vårmyst. Ätit glass med Micha och gått hem över bron från Alvik vid två på natten då tunnelbanan inte kom. Jag har stött ihop med Bella helt random på en buss sent på kvällen, och jag har lärt känna Frida mycket bättre, vi fixade middag till våra pojkvänner hemma hos henne. Bakade kladdkaka och allt var jättefint. Jag tillbringade också en fin natt på Annas land med Josefin där vi letade påskägg och myste. Elliot har kommit hem till mig klockan fem på natten efter ett gibb och jag har umgåtts med mamma med chips & dipp, shoppat med syrran. Jag har ätit pizza på min gamla kvarterskrog och köpt en fin, rosablommig liten väska. Jag har haft sleepover hos mig med Cassandra, skräckfilmer och godis var på schemat som vanligt. Jag har sett människor flockas på uteserveringarna för att ta till sig solen som numera skiner behagligt över hustaken i våran stad. Bara en liten del av allt jag gjort på påsklovet 2010.
Nu ska jag äta godis eller nått, trots träningen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0