human nature

Hola! Nu ska jag uppdatera min väldigt roliga blogg hade jag tänkt! Idag är en helt vanlig onsdag egentligen, skippade spanskan imorse, som alla andra onsdagar. Busigt, jag vet. Men tänker ändå hoppa av den.
Fast inte riktigt helt vanligt, åt nämligen middag hos bästa Cassie. Supermysigt.
Det har även haglat idag. Ganska mysigt det med. Idag känns faktiskt som en bra dag, tro det eller ej. Snart kommer min baby hit och vi ska mysa all night long, sjukt att jag saknar honom så mycket efter en natt isär.



och förövrigt älskar jag denhär bruden, taylor momsen.
hon ser ju ut som en jävla jag vet inte vad. faboulus.

Kommentarer
Postat av: marielle

sjukt snygg är hon!

2009-11-05 @ 15:38:36
URL: http://okicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0