vi liksom väntar på en vårdag i november

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För tio år sen vad jag bara 6 år. Jag började på sexårs med min bästa kompis cassandra, hamnade i en underbar klass som jag sen gick tillsammans med upp till femman. Jag lyssnade nog mest på Christina Augilera och melodifestivalen-hits som jag minns det.


Vad gjorde du för ett år sedan?
För ett år sen gick jag sista höstterminen i nian på rålis, jag hade otroligt roligt med de bästa kompisar jag någonsin haft och fortfarande har. Vi gick på maggans tråkiga so-lektioner, pratade bort svenskan och blev utslängda, sprang den korta vägen mellan skolhuset och matsalen i alldeles för tunna kläder. Den hösten kändes nog inte lika grå som den här. Vi började planera fester och jag började prata med en fin pojke på msn, det kändes som om han förstod mig, jag satt uppe hela nätterna och pratade med honom. Den pojken är nu min sen 9 månader tillbaka, det är lustigt hur livet kan ändras på bara ett år.


Fem snask du gillar?
Snask borde förbjudas som ord. Men jag gillar jordnötsmör, ferarribilar, chips, sura bilar & lakrits.


Fem sånger du kan hela texten till?
Ungefär alla Håkan Hellströms låtar.
The Killers - Human
MGMT - Kids
Johnossi - Man must dance
Lady Gaga - Paparazzi


Vad skulle du göra om du var miljonär?
Jag skulle börja med att köpa en helt ny garderob, tio par skor och en ny mobil. Sen skulle jag bjuda mina vänner på en stor middag och tacka dom för att dom finns. Sen skulle jag ta med mig elliot och resa till något väldigt varmt ställe, ligga på stranden och dricka drinkar!


Tre dåliga vanor?
Som väldigt andra skjuter jag alltid upp saker, för mycket. Jag är inte heller så bra på att förklara vad jag känner när jag pratar, jag kan mest skriva ner det. Jag väljer också oftast den lätta vägen istället för att våga chansa.


Fem saker du gillar att göra?
Vara med mina bästa vänner och med elliot, göra ingenting men ha så jävla kul ändå. Jag gillar också att gå hem en sommarmorgon klockan fyra när solen redan börjat gå upp, och när man går ut i april och kan ta av sig jackan för att det börjar bli vår. En annan sak jag alltid gillat är picknickar, att sitta i en park och bara vara.

Fyra favoritsaker?
Vad svårt. Måste väl vara min mobiltelefon (som jag också använder som mp3), mina nagellack, min parfym jag fått av e och min dator.


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

s: hah men tack! vad roligt o höra :)

2009-11-20 @ 11:36:23
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Emma

sv. tack du!! :D

2009-11-20 @ 21:00:45
URL: http://nollinspiration.blogg.se/
Postat av: bella

ha en bra helg du me d:D

2009-11-20 @ 23:31:18
URL: http://onlybella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0