at the end of the day

Alltså jag har sånt otroligt starkt doftminne. Det är helt sjukt. Min lillasyster sprejade nyss ett hårbalsam i luften, och jag blev direkt tillbaka till förra vintern. Alltså, det känns på pricken som att jag ska gå upp och gå till Rålis. Min gamla skola.
Tycker det är en sån himla läskig känsla. Går bort på några sekunder, men medans den varar. Man slängs verkligen tillbaka i tiden.

Det är som ett läppglans jag har. Någon ljusrosa sak. Bara jag öppnar korken och luktar på det känns det som det är vår och jag är nykär i elliot. Jag kan riktigt se dem ljusgröna löven i träden och den varma solen som kikar fram. Det är fortfarande den där friska vinterluften, men man känner att den håller på att bytas ut.
Jag kan känna elliots hand i min, och hans läppar mot mina. Som var det bästa som fanns då (och fortfarande), mitt i mitt rosa moln av "never thought i'd be in love like this" och långa blickar i matsalen.

Kommentarer
Postat av: Ewezi

TACK :D!

2009-11-02 @ 20:57:02
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0