dricker glögg med balkongdörren öppen inatt



Hemma idag igen. Och även om det hade varit kul att va i skolan denhär sista veckan så ska jag inte klaga, älskar att sitta inne med en filt och se snön fara omkring där ute. Det är nästan snöstorm här i stockholm idag.
Mitt största problem idag är nog vilken film jag ska se. Ska fundera på det.
Även om inte var i skolan kunde jag inte sova hur länge som helst idag, nejnej, klockan åtta bar det upp ur sängen och iväg till karolinska. Så allvarligt var det inte, skulle bara röntga mig lite. Så nu har jag en bild på mitt skelett här bredvid mig, mycket fint.

Det som suger hårdast är att jag inte får pussa på Ellie på några dar, man vill ju inte att han också blir sjuk. Det är han alldeles för söt för.

Kommentarer
Postat av: PussJorvas

Åh vad mysigt, älskar vintern och snön med den:D



SV: HAHA, sägert ;o

2009-12-15 @ 19:49:54
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0